Wednesday, May 30, 2007

Rundu

Rundu er toppers! Veldig glad for at det er dette som avslutter Namibiaoppholdet mitt. I motsetning til de andre stedene jeg har jobbet hittil, er dette et sted med litt storrelse. Selvfolgelig var de andre stedene ogsa flotte, men det er sa godt a ha full timeplan igjen.

Familien jeg bor hos er dessuten perfekt! Moren min, Cindy, er superengasjert innen netball, og er blant annet med i SCORE commity her i Rundu. Hun er med andre ord veldig involvert i sport. Hun er kjempehyggelig, og gjor virkelig at jeg foler meg velkommen her. Cindy har forresten 3 dotre, som alle liker sport. Nar ei av dem dessuten er veldig interessert i a lare turn, er det jo klart det matte bli bra.

Har ikke tatt noen bilder enda, men skal prove a skjerpe meg. Blir litt kjedelig blogg ellers.. Haper alle der hjemme har det supert! Ikke lenge til dere ser meg igjen na. Grugleder meg ganske mye. Blir jo trist a dra herfra, men samtidig gleder jeg meg veldig til a se alle venner og familie igjen.

No comments: